natasjasnoeijer

Big Brother hotel
Gepost door : natasja met ip: 81.59.81*
Op: 24/02/2006 23:52
We gaan zondag masseren in het Big Brother hotel!
Het is de bedoeling dat we een stoelmassage gaan geven.
Leuk!Ik denk zelf dat het,als het wordt uitgezonden,maandag uitgezonden gaat worden.Dusse kijken...

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Esbee met ip: 81.205.57.*
Op: 26/02/2006 01:01
GAAAAAF,
Allemaal kijken dus!
Big brother is zozo, maar als Natasja er is,
dan moet het gaaf worden!
ESBEE

Gepost door: Natasja met ip: 81.59.81*
Op: 27/02/2006 23:55
Nou,en gaaf was het!Het was heel leuk om het van binnen te zien en mee te maken.Iedereen was er relaxed tegen ons,en waren ook echt zichzelf voor mijn gevoel.Van de camera's was je je ook niet echt bewust.En ik heb Ferry(Rik van GTST)dus lekker gemasseerd.Wie maakt dat nou mee?!We hadden van Anita(ex Dolly Dot)langer mogen blijven om ook de modeshow bij te wonen,maar dat ging helaas niet ivm ons vervoer weer naar huis.Ook de hoteliers waren dus enthousiast maar niet allemaal in de gelegenheid op dat moment gemasseerd te worden.Liever hadden ze ons tot in de avond gehouden.Maar dat ging dus niet helaas.Maarre Ferry als je ooit weer een massage nodig denkt te hebben,dan weet je bij wie je moet zijn.

Gepost door: natasja met ip: 81.59.81*
Op: 29/03/2006 15:23
Heel errug leuk,ik heb een mailtje van Monique Sluyter ontvangen!Een lief mailtje waarin ze aangaf het erg naar haar zin te hebben gehad in het Big Brother Hotel.En dat ze een mooi bedrag voor het Mappa Mondo huis opgehaald hadden.Gewoon lief dus van haar dat ze de moeite neemt wat van haar te laten horen...En daarbij was ik ook benieuwd naar het werken voor haar als model,dus wie weet.
Groetjes Natas

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Out of range value for column 'id_b' at row 1